Μια διαφορετική πρόταση προσέγγισης της διδασκαλίας των μαθημάτων που σχετίζονται με τις Φυσικές Επιστήμες. Η Θεατρική Αγωγή είναι σε θέση να υποστηρίξει τη γνώση που εδρεύει σε αυτές; Μπορεί να την κάνει πιο προσιτή σε μαθητές, δίνοντάς τους ταυτόχρονα μια ευκαιρία να απολαύσουν μια παράσταση θεάτρου που θα δημιουργήσουν οι ίδιοι; Στη διαδρομή αυτή υπάρχει η δυνατότητα συνεργασίας σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης;
Μαθητές της Δ΄ τάξης του 19ου Δ.Σ. Βόλου και του Μουσικού Γυμνασίου Βόλου, υπό την εμπνευσμένη καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους Ευφροσύνης Κουτσογιάννη-Θεατρολόγος, Ιωάννη Ροδοβίτη-Εικαστικός, Κωνσταντίνου Νικολόπουλου-Μουσικός και Ιωάννη Βογιατζή-Μουσικός, γράφουν το σενάριο, μοιράζονται τους ρόλους, δημιουργούν τη μουσική, βρίσκουν σκηνικά και κουστούμια, ανεβαίνουν στη σκηνή και υποκρίνονται για να φέρουν εγγύτερα τις ιδιότητες των κατόπτρων στο κοινό τους. Ερευνούν και μαθαίνουν οι ίδιοι, γίνονται πολλαπλασιαστές της γνώσης. Συμμετέχουν στο διαγωνισμό της “Science View” με θέμα «Μαθαίνοντας επιστήμη μέσα από το θέατρο», επιδιώκοντας τη διάκριση. Το “Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου” είναι ένα μιούζικαλ που δείχνει σε όλους πώς είναι να απολαμβάνεις τη μάθηση.